wtorek, 3 lutego 2015





JAKA JA GŁUPIA!

WĄTPIĘ ŻEBY KTOŚ JESZCZE ŚLEDZIŁ TEN BLOG, ALE CHCIAŁAM TYLKO OGŁOSIĆ, ŻE ZACZĘŁAM PISAĆ NOWĄ HISTORIĘ ( http://laura-marano-strange-story.blogspot.com )
DLA NIEWTAJEMNICZONYCH WYJAŚNIĘ, IŻ JEST TO TAK W NAWIASIE POWYŻEJ :P
W KAŻDYM RAZIE ZAPRASZAM SERDECZNE NA NOWY BLOG, BO MAM NA NIM TAKIE BRADZI... (ja pierdole, za szybko piszę) TAA... MAM NA NIM BRADZI... MAM NA NIM TAKIE BRAKI, (w końcu "d" jest tak blisko "k", że można się walnąć, no i jeszcze przy okazji zaliczyć "z") ŻE JA-PIER-DZIE-LĘ! 


NO, TO ZAPRASZAM!

2 komentarze:

  1. Zapraszam Cię do mnie! :D
    fallinforyour5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka, zapraszam na mojego bloga miedzydniemanoca.blogspot.com ! Dopiero zaczynam przygodę z pisaniem i liczę na wasze wsparcie :D

    OdpowiedzUsuń